ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1394

08 Sep 2015
کد خبر : 6711518
تعداد بازدید : 815

اطلاعیه آموزش کل در مورد ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1394

ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه بوعلی سینا و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبت نام الزامی می­ باشد.

1. ثبت نام اینترنتی (در تاریخ­ های تعیین شده جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت مدیریت امور آموزشی به آدرس www.em.basu.ac.ir از طریق منوی سامانه ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید):

این نوع ثبت نام از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ  1394/06/23 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه 1394/06/25 از طریق سایت مدیریت آموزشی دانشگاه بوعلی سینا به آدرسwww.em.basu.ac.ir  شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتما از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز (عکس پرسنلی زمینه سفید 4×3 ، شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی، مدرک تحصیلی متوسطه و در صورت وجود کارت پایان خدمت یا معافیت ) تهیه شده باشد . (عکس 4×3 با رزولوشن dpi300 و فرمت jpg و بقیه مدارک با روزولوشن dpi150 و فرمت jpg)

 

2. ثبت نام حضوری:

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی، ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشکده های اقماری (فنی و مهندسی کبودرآهنگ ، فنی تویسرکان، مدیریت و حسابداری رزن و صنایع غذایی بهار ) در تاریخ 1394/06/26 در محل همان دانشکده ها صورت خواهد پذیرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه هماهنگی صرفا با دانشکده مربوطه تماس حاصل فرمایید.

توضیحات:

(1) حضور شخص پذیرفته شده الزامی است در صورت نقص مدارک خواسته شده، ثبت نام به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.

(2) ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان دانشکده های اقماری صبح ها از ساعت 8:30 الی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 14 الی 16  و ثبت نام سایر دانشکده ها صبح ها از ساعت 8:30 الی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 14 الی 17 انجام خواهد شد.

 

3. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

الف- اصل شناسنامه و 3 سری کپی از تمام صفحات آن

 ب - اصل و 2 سری کپی قبولی مدرک پایان دوره پیش دانشگاهی

 ج- اصل و 2 سری کپی مدرک قبولی دیپلم متوسطه

 د- اصل و کپی کارنامه­ پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه و رسید ارزش تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از باجه پست (پذیرفته شدگان باید با در داشتن تصویر گواهی موقت پیش دانشگاهی به باجه ی پست مراجعه و درخواست تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی کرده و رسید آن را در زمان ثبت نام به همراه داشته باشند)

و- اصل و کپی کارت ملی  ز - 6 قطعه عکس 4×3 (برای مشمولین نظام وظیفه 12 قطعه)

ح- اصل و کپی کارت معافیت یا کارت پایان خدمت (در صورت وجود ) و یا اخذ برگه آماده به خدمت برای متولدین سال 1374 و قبل از آن

 

تبصره : در صورت عدم ارائه اصل مدرک پیش دانشگاهی و یا گواهی موقت آن به هیچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد.

- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

 

-پرسنل شاغل رسمی متعهد خدمت در وزارت آموزش و پرورش و نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر موافقت کتبی باید گواهی اشتغال به کار را نیز ارائه نمایند.

 

- واریز مبلغ 300/000 ریال (سی هزار تومان) جهت صدور کارت دانشجویی از طریق وب سایت اینترنتی آموزش دانشگاه به نشانی (amozesh.basu.ac.ir) پذیرفته شدگان لازم است پس از وارد شدن به وب سایت فوق با استفاده از شماره دانشجویی که در فرم های چاپ شده ثبت نام اینترنتی درج گردیده به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور از قسمت مالی، پرداخت شهریه و سپس تعیین مبلغ واریزی، مبلغ فوق را پرداخت و پرینت واریزی آن را ارائه نمایند) لازم به ذکر است پرداخت مبلغ فوق صرفا به صورت اینترنتی امکان پذیر است که جهت پرداخت اینترنتی حتما رمز دوم کارت بانکی، CVV2، تاریخ انقضا و شماره کارت بانک نیز لازم است. همچنین جهت ورود می بایست از مرورگر Internet Explorer استفاده گردد.

 

- کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه به صورت علی الحساب مبلغ 5/000/00 (پانصد هزار تومان) مطابق روش فوق الذکر نحوه پرداخت کارت دانشجویی پرداخت نموده و پرینت رسید آن را به هنگام ثبت نام حضوری به واحد مربوطه تحویل نمایند.

 

- پذیرفته شدگان حتما باید پرینت کلیه فرم های ثبت نام اینترنتی را در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند. در غیر این­صورت ثبت نام صورت نخواهد پذیرفت.
 

 - شروع کلاس ها از 1394/06/28 خواهد بود و انتخاب واحد توسط اداره آموزش دانشکده صورت خواهد پذیرفت.