بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جشن دانش آموختگی دانشجویان صنایع غذایی بهار برگزار شد

جشن دانش آموختگی دانشجویان صنایع غذایی بهار برگزار شد


تاریخ انتشار : Publish : نسخه قابل چاپ Print

دومین دوره از دانشجویان دانشکدۀ علوم و صنایع غذایی بهار از مقطع کارشناسی رشتۀ صنایع غذایی دانش آموخته شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عصر روز یکشنبه نهم خردادماه جشن دانش آموختگی دومین دوره از دانشجویان دانشکدۀ علوم و صنایع غذایی بهار در مقطع کارشناسی رشتۀ صنایع غذایی، با حضور مسؤولین دانشگاه، دانشجویان و خانواده های دانش آموختگان در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک موفقیت دانشجویان دانشکدۀ علوم و صنایع غذایی بهار در پشت سر گذاشتن مقطع کارشناسی و ورود به مراحل دیگر زندگی، گفت: در آموزه های اسلامی فارغ التحصیلی معنا ندارد و باید اگر کسی مقطعی از تحصیل را پشت سر گذاشت، او را دانش آموخته خطاب کنیم. وی افزود: کسب علم و دانش محدودیت زمانی، مکانی و جنسیتی ندارد و ما باید همواره در هر شرایطی در پی فراگیری علوم باشیم. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خاطرنشان کرد: دانش آموختگان باید در تخصص خود در جامعه کار و تلاش کنند و البته باید در این تخصص خلاقیت و نوآوری از خود نشان دهند تا بتوانند مشکلی را از جامعۀ خود حل کنند.

در ادامۀ این مراسم، گروه طنز لیمو ترش به اجرای برنامه پرداخته و در نهایت ضمن تقدیر از دانشجویان ممتاز این دانشکده، به دومین دوره از دانش آموختگان رشتۀ علوم و صنایع غذایی بهار لوح دانش آموختگی اهداء شد.